Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Dagens MVC besök. Men först en dagens bild...

Publicerad 2011-05-17 11:36:36 i Allmänt

img_6711 (MMS)

Dagens MVC besök. Men först en dagens bild! I förmiddags var jag till barnmorskan för ännu en kontroll utan min man den här gången. Det är första gången jobbet inte kunde släppa iväg honom och jag är asbesviken. Vill ju att han ska vara med ju. Iallafall mätte hon magen som vanligt vilket  blev 28 cm, vikt +6kg (sammanlagt), blodtrycket låg på 100/75, HB 115, blodsocker 4,9 och bebisens hjärtslag låg på  145 fina. Med andra ord så såg allt bra ut och förvärkarna var inga konstiga heller. Så skönt det känns, nu dröjer det 3 veckor till nästa besök.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-05-19 10:47:45

Åh va mysigt, o skönt att allt ser bra ut med bebisen =)

Va stor du börjar bli nu, bara det "jobbiga" kvar.. Du ser pigg o fräsch ut för att va höggravid Sarah ;)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela