Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Dagens Alvin

Publicerad 2011-05-05 08:37:59 i Alvin <3

Så här söt är Alvin idag! Han gör sig nu iordning för dagis-time. Idag lyser solen klar igen och varmere bredgrader är på väg, härligt!

Idag blir det att packa väskan för imorgon bär det av till landet. Det hinns nog med någon skogspromenad i det härliga vädret med. Egentligen skulle fönstrena bli puttsade idag men vi får se vad som hinns med.

Ha en trevlig dag i solen nu!


Alvin gör sig söt i mina "uggs".

Kommentarer

Postat av: Längtan

Publicerad 2011-05-05 09:27:26

Vilken härligt kille du verkar ha. Har svarat dig i min blogg angående På smällen-boken.

Såg att du bor i Norrköping. Det gör jag också.



Hoppas du får en bra dag.

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-05-05 12:09:00

hahaha Så där gör Wilda med. Tar på sig våra skor

Postat av: Therese

Publicerad 2011-05-05 14:06:39

Vilken härlig bild =)

Ja, vi har släpet till och han gillar det också, men det går snabbare att köra utan. Men ibland kopplar han på och packar med sig både det ena och andra. Sen brukar han skjutsa kompisarna i släpet :)



Hoppas ni får en härlig helg på landet och att solen skiner :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela