Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Cirkus! Idag är det cirkus i stan. Jag och...

Publicerad 2011-05-27 13:11:12 i Allmänt

img_1289 (MMS)

Cirkus! Idag är det cirkus i stan. Jag och Alvin passade självklart på att åka in till stan och träffa Lina och lilla Milou. Vi tog en promenad till vasaparken där cirkusen höll hus och tittade lite på djuren. Barnen var trötta men de var ändå väldigt intresserade av alla djur. Det var allt ifrån kameler till oxar där, men här tittar Alvin nyfiket på en lama. Det fanns också en jätte söt liten svartprickig ponny som jag blev kär i. Vi åt också lunch på Macdonalds så barnen fick leka lite så de blev trötta och sov i vagnarna så vi mammor fick titta lite på rean på stan. :-) Nu blir det att åka hem och baka inför kalaset imorgon.

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-05-28 11:51:19

Det måste ju vara hur spännande som helst för di små

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela