Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Back to the countryside

Publicerad 2011-05-19 13:00:00 i Familjeliv

Idag hämtade jag Alvin Balvin tidigare på förskolan. Istället för klockan 14 kom jag redan kl 12, direkt efter lunch och hämtade honom. Jag hämtade honom tidigare för att kunna åka ut skapligt till stugan då hunden redan är där. Casey körde Richard dit igår kväll då mamma och den lilla hunden redan var ute. Så nu kan vi ligga och slappa i solen, äta gott och gå härliga skogspromenader här på landet igen, som vi längtat! Nu kan Alvin springa naken hela dagarna igen och hundarna lösa, underbart!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-05-19 16:23:07

Sv: Ja verkligen :)

Fast längtan har börja blivit starkar och starkare nu mot slutet. För jag tror inte jag har hunnit kommit ikapp känslan av att vara gravid.

Den glöms bort välidgt snabbt iallafall... man har ju en liten tös att springa efter hela dagarn :)

Men de ska bli underbart. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela