Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ännu en sommardag på landet. Vi vägrar vis...

Publicerad 2011-05-10 14:59:38 i Allmänt

img_0110 (MMS)

Ännu en sommardag på landet. Vi vägrar visst åka hem. Richard tog en vända hemma efter jobbet med nya kläder och ringde dagis och tog ledigt hela veckan så vi kunde vara kvar veckan ut på sommarstället. Vädret kan ju inte bli bättre så det är verkligen jätte härligt att kunna vara här ute. Idag kom Lina och Milou ut för att busa lite med oss. Milou fyller 1 år idag så det blev lite fika och glass. Jag och Lina passade på att äta glass på Abborrebergs café när barnen sov så vi fick lite vuxen tid. Men när barnen vaknade blev det fika på Marie kex. Sedan kom även Alvins farmor på besök som var mycket uppskattat av Alvin (mig med såklart). Alvin satte henne i arbete direkt men det är inget ovanligt. Nu väntar vi på mormor som ska komma ut efter ett möte och på pappa som ska sluta jobba sen blir det att tänka på middag. Men nu drar vi ut till skogen för en långpromenad så länge!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-05-10 20:29:25

Super mysig dag! så härlig sand vid lekparken ju =)vi kommer gärna snart igen!

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-05-11 09:49:57

När vädret är fint ska man ju vara ute så helt rätt =)

Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Publicerad 2011-05-11 09:58:08

Sv. Jasså? Funkar din blogg normalt nu eller? För de gör min :).



Kram Mia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela