Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Välkommen kära vår!

Publicerad 2011-03-22 15:11:55 i Allmänt

Idag känns det ändå som vår. Det blåser lite ute men annars är det varmt och skönt idag. Ute är det jätte blött och översvämningar överallt då snön smällter så fort nu. Skönt att bli av med all jädrans snö nu!

Efter att Richard och jag lämnat Alvin på "dagis" idag tog vi med hundarna på skogspromenad i det sköna vädret. Fick tjata lite på Richard men tillslut fick jag med honom. Ute i skogen var det också jätte blött och lerigt så vi fick verkligen se upp vart vi gick. När vi kom ut på åkern lyste solen varm och vi såg flera fjärilar. Vi såg också en liten huggorm ligga och sola i gräset. Den syntes knappt i det höga gräset så Richard håll på att kliva på den. Usch vill inte se mer ormar. Är så rädd att hundarna eller Alvin ska bli biten.


Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-03-23 09:19:10

Jag får då aldrig med min man på några promenader =(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela