Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Totaldeckade är vad vi är. Hela familjen l...

Publicerad 2011-03-03 18:40:34 i Allmänt

img_6195 (MMS)

Totaldeckade är vad vi är. Hela familjen ligger nu här hemma och är sjuka med feber, förkylning och hosta. Richard tog med Alvin till VC idag igen. De gjorde inte så mkt mer men de ville att vi skull komma ner igen imorn. Förstod inte så mkt varför vi skulle ner idag då? Men men det ser iaf ut som att det blir en tripp ner imorn med då Alvin varit deckad av febern hela dagen och imorgon blir det 7de dagen med hög feber. Nu hoppas vi att vi hinner bli friska i helgen så vi kan vara tillbaka nästa vecka. Det är så hemskt att se vårt busfrö så sjuk. Det är inte likt Alvin att sova så här mkt, gnälla och inte få i sig någon mat. Det är det värsta som finns.

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-03-03 21:26:11

ja man lider värkligen med dom små liven o man känne rjag så hjälplös. hoppas ni är på benen snart.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela