Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Snart drar vi till Ullared, Gekås. Behöver...

Publicerad 2011-03-31 09:36:42 i Allmänt

img_4977 (MMS)

Snart drar vi till Ullared, Gekås. Behöver jag säga att vi ska shoppa som aldrig förr? Alvin fyller ju snart två år (maj) så det lär bli en del presenter till honom. Sedan behöver han lite nya pyjamas och mysdressar mm. Blir väl lite sommarkläder hade jag väl tänkt. Den nya bebisen behöver ju lite smått den med så som napp, nappflaskor och en första body av märket "Lundmyr", haklapp av märket "tummen" mm. Sedan hade jag väl tänkt titta lite på utomhusaktiviteter att ha på landet På lördag bär det iaf av. Vi drar 6 på morgonen och Richard jobbar så Alvins moster ska vara barnvakt. Det blir nog en rolig dag för både Alvin och mig. :)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-03-31 09:58:48

I love Ullared! Vi ska dit i Maj :) Vi går på sjukhuset ni då? Hjärtljuden ja... hur sött som helst. Bebban valde då att boxas inne i magen och BM samt en lärling fick se hur magen for åt alla håll o kanter :) Blodsockret är lägre denna gång, vet faktiskt inte varför de kan vara så? Ja jag hoppas verkligen de med!!! Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-31 13:19:50

sv: tack :D jag fixar bloggar, gratis :)



Kram,

http://hannalovisasol.blogg.se

Postat av: tessan

Publicerad 2011-03-31 22:05:13

gud vad jag blir avis på dig jag vill med ditt o shopa loss igen . man fyndar ju så mycket när man är där o kommer biligt undan med. ha det så bra o trevligt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela