Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Playdate på öppnaförskolan. I morse knalla...

Publicerad 2011-03-14 15:03:00 i Allmänt

img_6867 (MMS)

Playdate på öppnaförskolan. I morse knallade Alvin och jag ner till öf för att busa och fika lite. Alvin hade 4 kompisar som hängde med idag vilket var jätte kul. Han själv var i farten hela tiden som vanligt, fikan gick fort med andra ord. Första gången på länge (?någonsin?) satt Alvin still och var med på hela sångstunden idag. Undrar om det är förskolans förkänst? Kul var det iaf. Det var en massa mammor med barn där idag, både stora och små. Alvin hade kul som vanligt och var jätte trött när vi kom hem. Tyvärr blir det inga mera träffar på öf denna vecka då Alvin ska till förskolan. På fredag är han ledig igen men då blir det bullklas hemma hos oss! :)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-03-14 19:36:22

Hej! Är i V.21+2 tror jag haha FB är iaf den 22/7 ;) haha tycker att man inte har lika sten koll som man hade med första! ÖF är alltid uppskattat, min lillkille for som jag vet inte vad när vi var där :) Hur går det med "inskolningen" då?

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-03-14 20:56:37

Hellu! Bra att vi tog oss till ÖF idag, guuud jag o Leon måste bli bättre på att ta oss dit, är ju 20m liksom..

Hmm menar du Saaben, den har vi fått av Verr & Johan, vet inte vart dom har fått tag i den.. Kram

Postat av: Arlene

Publicerad 2011-03-14 21:55:50

£70-£80 är ungefär 700kr - 850kr osäker på vad pundet ligger på, senast jag va i Sverige va £1 precis lite över 10kr. Inte illa för urvuxna kläder och lite annat dom bara samlar damm hemma? :)



Kram

Postat av: Carro

Publicerad 2011-03-14 23:31:39

Visst e det kul med lite ny design, blir roligare att blogga. ser att du oxå e på g här:) blir fint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela