Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nu börjar vi komma lite smått tillbaka. Vi...

Publicerad 2011-03-07 18:25:08 i Allmänt

img_1524 (MMS)

Nu börjar vi komma lite smått tillbaka. Vi fick ta Alvin till ett 3dje besök till VC i fredags och då fick vi äntligen PNC utskrivet. Läkaren hade velat att kroppen skulle sköta det sj men efter 8 dagar med hög feber fick vi börja kuren. Det är inte lätt att få i dom små medicin. Oj vilken kamp vi har här hemma. Jag håller och Richard sprutar i medicinen. Men hur ska detta gå imorn när R jobbar? Han har alltså varit hemma sjuk sen i onsdags men ska tillbaka imorn. Då får jag försöka få i Alvin medicinen själv. Men det är inte många dagar kvar nu på kuren iaf, skönt de. Annars är vi pigga men matlusten är fortfarande inte på topp. Får se om det blir FSK för Alvin i veckan. Hoppas det iaf. Han behöver träffa kompisarna igen. Jag med för den delen. :)

Kommentarer

Postat av: Natta

Publicerad 2011-03-07 23:56:47

Tack så mkt, och detsamma. Jag håller med dig, man blir nästan lite halvknasig av att sitta inomhus hela tiden och inte träffa något folk :) Hoppas ni blir friska snart. Kram

Postat av: tessan

Publicerad 2011-03-08 22:54:24

vad skönt att ni börjar bli friska.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela