Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Imorse åkte vi till city gross för lite (l...

Publicerad 2011-03-27 12:05:36 i Allmänt

img_9899 (MMS)

Imorse åkte vi till city gross för lite (läs mkt) storhandling. Vi var där till öppning så det var nästan folktomt. Alvin hade inga problem med att sitta still i kundvagnen om han fick "hjälpa till". De hade fått in en massa roliga ute aktiviteter till barn så som gunga och rutschkana mm. Vi tittade lite på priserna för att kunna  jämföra i Ullared för ja det är bestämt att jag följer med nu. Annars handlade vi grillkol och grillkött och sådant som hör våren och sommaren till och fyllde skåpen med här hemma.  Äntligen! Nu ska vi grilla korv till lunch. :-)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-03-27 13:02:17

Hej! Ja det var länge sedan, gick på högstadiet och trodde man visste vad kärlek var! Han var också äldre än mig och då tror man ju på det lixom. Men nu är den saken ur världen :) Vad står på schemat i dag då? Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela