Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Idag tog jag och Richard en runda på stan ...

Publicerad 2011-03-16 18:02:42 i Allmänt

img_3027 (MMS)

Idag tog jag och Richard en runda på stan när vi ändå hade lite ärenden där. Jag letade efter kläder att växa i (; och ett par gummistövlar till Alvin. Det ända vi hittade var ett par gummistövlar på Din sko där vi också köpte ett par fleeceinlägg till. Så nu håller Alvin sig varm i sina nya gummistövlar. Jag bjöd även Richard på mat som var mycket uppskattat. Sedan hann vi bara hämta Alvin på förskolan för att sedan bege oss till mormor som bjöd på middag :) Imorgon ska jag och Rille på ultraljud som jag egentligen skulle ha varit på för två veckor sedan men var sjuk då.  Det ska bli himla kul, längtar massor!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-03-16 22:58:15

ooh mysigt med ul imorn, lycka till =) Glöm inte köpa bilder ;)

Ps ja har lagt ut bilder nu hahahah.. ang ÖF på måndag så är vi ju i fjällen då, tyvärr.

Kramis

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-03-17 10:09:59

haha va söta dom var! Vi hade tänkt stöclar till den lille med. Men vi fick låna ett par av sambons kusin tillsvidare. Billigare så ;) Hoppas du får en bra dag! Själv muffsar man i sig en kopp kaffe och en muffins med vanlij frosting på! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela