Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvin älskar lässtunderna här hemma. När v...

Publicerad 2011-03-18 09:54:26 i Allmänt

img_3736 (MMS)

Alvin älskar lässtunderna här hemma. När vi lägger Alvin brukar han alltid ta med sig en tre fyra böcker till sängen som vi ska läsa (oftast samma böcker). En favoritbok är "En prins" och den blev jag beordrad att läsa i morse  för Alvin. När jag läste den enda meningen som är på sidan brukar jag fråga vad bilden visar och idag svarade Alvin! Annars bukar han bara peka. Efter att Alvin sagt "där prins" och så vidare och pekat på bilderna pratade han vidare efter sagostundeb med. "Bajs" sa han och peka på blöjan (som han brukar) då sa jag till honom att hämta blöja (som han oxå alltid gör) men idag gick han fram till blöjorna och pekade och sa "blöja där". Så söt han är lilla trollungen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela