Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vecka 35 + 4

Publicerad 2011-06-26 15:37:16 i Graviditet nr 2

Idag är jag inne på samma gravid vecka och dag då Alvin föddes nämligen v 35 + 4. Det känns lite häftigt och nervöst samtidigt för nu känns det verkligen som att bebisen i magen kan komma när som helst. Imorgon blir det ju lite som att gå in på övertid. Jag var faktiskt lite rädd för att födda ännu tidigare denna gång då jag läst mycket om att andra brukar komma tidigare än första barnet osv.  Nu är jag jätte glad och nöjd över att ha kommit så här långt i graviditen. Jag hoppas att jag slipper gå över tiden, ändå hoppas jag att bebisen stannar iallafall 2 veckor till i magen. Imorgon ska vi träffa barnmorskan igen och se vad hon har att säga om magen.

Lite foton från Alvins födelse:



Kommentarer

Postat av: britta bloggar

Publicerad 2011-06-26 17:07:52

Vad spännande, snart är det dags!

Postat av: ★ Katta- Mamma till Isabelle, Melvin & gravid ★

Publicerad 2011-06-26 22:30:46

sv: ja det är härligt med sommar då man kan vara ute hela dagarna =)

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-06-29 16:47:49

Aw så go!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela