Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Titta mamma en orm! Nae som tur var var de...

Publicerad 2011-06-02 11:23:46 i Allmänt

img_9748 (MMS)

Titta mamma en orm! Nae som tur var var det bara en kopparödla. Men lika nyfiken var Alvin ändå. Hundarna var också framme och lukta och undrade vad det var för något. Mormor stod bredvid och hade en "föreläsning" om kopparödlor och förklarade att de var helt ofarliga. Jag själv tycker att de är lite små äckliga. Det första man tänker på är ju orm! Min mamma tycker dock de är vackra så smaken är ju som baken. Som tur var har vi inte sätt några andra djur på tomten så som ormar (än iallafall). Vill inte ha hit någon huggorm men känner på mig att man kommer se en och annan innan semestern/sommaren är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela