Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Solen är tillbaka! Kl 9 när vi var på skog...

Publicerad 2011-06-10 10:52:48 i Allmänt

img_8530 (MMS)

Solen är tillbaka! Kl 9 när vi var på skogspromenad var det redan hett ute så direkt när vi kom tillbaka till stugan fyllde vi på poolen med nytt vatten. Sjön är fortfarande för kall att bada i så det blir poolen för hela familjen än så länge. Nu sitter vi och väntar på dagens sällskap vilket innefattar Jennie och Leon. Hoppas vädret fortsätter så här så vi kan leka och fika på stranden. Nu ska det solas lite i solstolen tills det är dags att ta fram dagens lunch vilket är rökt makrill och räkor. Ikväll blir det grillat! Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela