Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Smultronstället! I morse åkte vi till vår ...

Publicerad 2011-06-11 13:54:50 i Allmänt

img_2771 (MMS)

Smultronstället! I morse åkte vi till vår sommarstad och grannstad Söderköping och besökte Smultronstället. För er som inte vet vad det är för ställe så är det ett jätte känt glasscafe. De är alltså jätte kända för deras otroliga fantasifulla och stora glassar och ligger precis intill Göta kanal. Efter att ha tryckt i oss värsting glassar gick vi såklart längst Göta kanal och hittade ett av Sveriges minsta restaurang och tog en strömmingmacka medan vi njöt av utsikten. Nu är vi proppmätta och Alvin snarkar för fullt. Han blev riktigt trött då vi inte tog med vagnen utan han fick gå själv. När vi sedan satte honom i bilen somnade han direkt Vilken dag!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-06-11 18:51:25

hej jo här har vi det bra.. Sommarlov har jag i från ksolan man Olivia har inte det än fårn dagis här jobbas det för fult både för min del o robbans. man vi har visa lediga dagar som hon är ledig från dagis i alla fall.. jo skulle olivia få som hon vill så skulle nog hon med vara kar led frukosten på 5-10 min men då skulle hon inte få i sig något o jag tycker det är viktigt. hur har ni det på erna semester o sommarlov.

Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Publicerad 2011-06-11 19:33:02

Sv. Tack! Köpte den på Gina för ca 250-300kr. Kommer inte ihåg priset exakt.



Kram Mia

Postat av: Jennie - Mamma till Malva

Publicerad 2011-06-11 22:08:54

sv: tack så mycket, det är en lycka :) hon är så mysig..

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-06-12 21:34:55

Smarrigt! Fick Richard sura första tiden då med för det va såååå dyrt eller , som Kolmården haha..

Tar ni bussen dit då eller? FUnkar det bra?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela