Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nu har Alvin tagit 10 veckors sommarlov! D...

Publicerad 2011-06-01 12:14:06 i Allmänt

img_9402 (MMS)

Nu har Alvin tagit 10 veckors sommarlov! Det firar vi med några dagar på landet sen drar mamma och pappa på semester och då hänger Alvin på farmor och farfars land. På måndag blir det Kolmårdens djurpark för hela slanten för då börjar pappa Richard sin semester. Sen blir det att mysa och ta det lugnt i stugan med sol och bad och hoppas att bebisen snart vill komma till oss. Vi hade planerat en resa till Gotland också men jag tror vi skippar den när man är höggravid och fött förtidigt förr. Vi får hoppas att Alvin och vi får en massa sällskap så vi får busa lite på landet i sommar!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-06-01 20:28:08

Va fin han är lille tuffingen :)

Vi har oxå tänkt Kolmården i sommar med Leon.. O gotland med eftersom Lasses familj har hus där så brukar vi åka dit någon gång per år iaf. Får se om vi tar oss dit i sommar, för L har ingen semester :/



Vi kommer gärna ut till landet någon dag nästa v :D

kramisar

Postat av: Lina

Publicerad 2011-06-01 20:34:23

Härligt med semester nu för er. Är avundsjuk på att inte vi man få sån där lång sommar tillsammans =/ så eftersom jag o milou är ensamma mycket kommer vi gärna ut o hälsar på!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-06-02 10:28:23

jag kommer ut och hälsar på och ni måste komma hit :D

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-06-02 22:35:30

Att vara höggravid och ha saker inplanerade är nog mindre bra hihii

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-06-03 07:34:39

hihih Inte konstigt han är brun om han spenderar dagarna så där

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela