Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Midsommardagen 2011

Publicerad 2011-06-25 12:07:11 i Festligheter

Igår firades det midsommar här i Aborreberg, det var mycket trevligt och man kan säga att hela dagen med firande blev lyckad! Vi åt mycket gott hela dagen, det kändes som vi inte gjorde annat! Mina favoriter blev det, alltså sill och potatis till lunch, jordgubbar och glass till efterätt och grillat till kvällen. Det kan inte bli bättre! Några drinkar blev det aldrig utan vi körde på cider istället, smultroncider. Alvin åt som aldrig förr igår, tror han hade något i munnen helatiden under dagen. Mycket av det var godis. Jag trodde Alvin skulle få ont i magen av allt men så fel jag hade, han klarade det där galant. Undrar om  det är bra eller dåligt?

Hoppas ni med haft en bra midsommar. Idag blir det nog lungt här ute på landet om vi inte bestämmer oss för att åka in till stan och käka på restaurang!

Bilder från gårdagen:


Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-06-25 12:32:33

Låters om en lyckad midsommar. :)

Postat av: Jennie - Mamma till Malva

Publicerad 2011-06-25 22:59:39

sv: Malva föddes den 9 juni 12.51 så idag är hon 16 dagar. Tiden går så oerhört fort! :) Hon har vuxit i mina ögon så otroligt mycket, det går inte att beskriva..

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-06-25 23:14:29

Jo då... Här kördes heeela konceptet. Dock ingen alkohol och inga blommor i håret =)

Postat av: Jejje

Publicerad 2011-06-26 00:12:21

Hellu.. Ville inte skicka sms såhär sent ifall du vaknar då.. Vi kan träffas måndag el onsdag i v. Så spelar ingen roll vilken av dagarna.. Onsdag kanske? Så får vi lite framförhållning ;)



Kram

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-06-26 09:53:02

Han ser ut att gilla jordgubbar =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela