Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Midsommar 2011

Publicerad 2011-06-24 15:18:00 i Festligheter

Idag firas det midsommar här ute på landet närmare sagt Abborreberg. Det blir att dansa runt stången, käka sill och potatis till lunch, efterätt jordgubbar och till kvällen blir det grillat och drinkar med familj och släkt. Nu får vi hoppas att vädret håller i sig och att vi får massor utav sol. Partytältet är iallafall uppställt så vi behöver inte frysa eller springa ut och in inte.

Trevlig midsommar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela