Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gravidvecka 36. Detta var mitt sista gravi...

Publicerad 2011-06-22 08:37:28 i Allmänt

img_2930 (MMS)

Gravidvecka 36. Detta var mitt sista gravidinlägg när jag väntade Alvin. Som ni förstår så tänker jag väldigt mycket på förlossningen då det närmar sig nu, speciellt eftersom Alvin föddes förtidigt. Jag drömmer ofta om förlossningen och vaknar helt chockad då jag tror det är på gång. Jag har också sammandragningar varje gång jag vaknar så jag tror att de är mycket det som sätter fart på drömmarna. Amningsbharna har också kommit fram då jag börjat läcka på nätterna. Det känns i hela kroppen att det börjar närma sig nu, känner tryck neråt, mensvärk och illamående. Bebis är ca 47 cm lång och väger 2.8 kg. Hjärnan är fullt utvecklad och bebisens hud har blivit slät då den lagt på sig mycket i vikt. Bara en månad kvar nu!

Kommentarer

Postat av: Mimmi Webdesign

Publicerad 2011-06-22 09:48:38

Behöver du hjälp med designen på din blogg?



Vi skapar personliga bloggdesigner på beställning och arbetar efter just dina önskemål tills dess att du är helt nöjd.



Välkommen att ta en titt in till oss, se vår portfolio och låt dig inspireras! http://www.mimmiwebdesign.com

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-06-22 13:45:34

Håller koll här med spänning. :) Har också massor av sammandragningar numera. =/

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-06-22 21:35:51

Då förstår jag att du börjar bli lite nervös... Tänk att bebis kan komma vilken dag som helst nu hihihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela