Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gårdagens tur till djurparken

Publicerad 2011-06-07 07:51:30 i Familjeliv

Igår drog vi som ni vet till Kolmårdens djurpark. Det var även en upplevelse i år med. Alvin sprang omkring som vanligt och tittade på alla djuren som var såååå häftiga. Han hittade tillochmed en myra på backen som han tyckte vi alla skulle titta på. Åka linbanan över safarin var ju absolut coolast. Shit så häftigt det var att komma de vilda djuren så nära. Ni skulle sätt så stora Alvins ögon blev! Delfinshowen var lika bra som alltid men som vanligt somnade Alvin så fort de släckte ner. Som tur var satt vi närmast delfinerna så Alvin hann att se dom häftiga djuren innan han somnade. :-) Nu ser vi redan fram emot nästa års besök till djurparken! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela