Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Då var simbassängen framtagen med! Idag va...

Publicerad 2011-06-03 11:27:36 i Allmänt

img_9703 (MMS)

Då var simbassängen framtagen med! Idag var det skönt ute redan kl 5 imorse när jag öppnade fönstret. Somnade såklart om och gick inte ut förrän 9 någonting och då var det redan hett ute. Nu är det alltså riktig riktigt varmt ute så då var det bara att dra fram "poolen". Jag spolade i kalt vatten från slangen så nu väntat vi på att vattnet ska värmas upp. Jag tog i lite leksaker så Alvin gick ju raka vägen i bassängen. Snart ni kommer nog även jag i. :-) Är iallafall i med fötterna nu. Nae nu blev jag sugen på glass! :-)

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-06-09 09:15:59

Mysigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela