Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

The best friends!

Publicerad 2011-07-16 13:53:00 i Familjeliv

Alvin och Nellie gör allt tillsammans. De är ju i samma stolek också så det passar sig så bra. Lika vilda och galna är de också och de orkar leka hela dagen till skillnad från oss andra. De bästa de vet är att leka med en kotte, kasta den i poolen och se vem som tar den först. De ligger också och myser på filtar i trädgården tillsammans. Alvin skrattar så han kiknar när Nellie följer efter hononm då han gjömt en kotte någonstans. De är för söta de två!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-07-16 21:18:01

hoho , blir det några bebisar på G eller ? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela