Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Storebror möter lillebror!

Publicerad 2011-07-24 10:56:52 i Allmänt

img_5162 (MMS)

Storebror möter lillebror! Igår kom det besök till BB. Bla storebror kom hit för att se sin lillebror för första gången. Han sa "titta" och sen sprang han vidare. Mamma och pappa fick såklart puss och kram med. :-) Imorse kl 10:00 blev lille Milo som vi bestämt att lillebror ska få heta utskriven ifrån BB. Läkarkontrollen såg fin ut men vi skulle tillbaka imorgon bitti för PKU-prov. Barnet måste vara minst 2 dygn gamla för det och det blir ju Milo ikväll. Nu ska vi hem och mysa, härligt det ska bli! En förlossningshistoria får komma senare.

Kommentarer

Postat av: Viktkamp

Publicerad 2011-07-24 19:28:34

Grattis till underverket Milo =) Så söta barn du har!

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-07-24 20:41:40

Aw så fint. Han ser verkligen ut som en Milo. =)

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-07-24 23:57:13

Ja, jag gör ju tyvärr det :( Skönt för er att vara på hemmaplan, ha det så supermysigt nu! Massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela