Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sitter och äter fruktfrulle i värmen

Publicerad 2011-07-08 10:54:28 i Allmänt

img_5688 (MMS)

Sitter och äter fruktfrulle i värmen på altanen i lugn och ro. Det är redan så varmt att bikinin redan åkt på. Alvin stannade över hos farmor och farfar inatt då de hade honom på dagen för att fira gammelfarfar så de har verkligen varit lugnt här på landet. Han har varit rätt så trotsig och testat gränser i veckan och som höggravid har det varit några jobbiga dagar så lite lugn har varit behövligt men nu saknar jag honom så himla mycket! När han kommer hem till oss igen ska han få många pussar och kramar vare sig han vill eller ej. Bebisen i magen trycker neråt på ett väldigt obehagligt sätt, känns ibland som man har en ballong mellan benen, börjar bli smått jobbigt att gå då. Får hoppas bebis vill komma snart!

Kommentarer

Postat av: Cicci

Publicerad 2011-07-08 15:40:28

Ha ha, ja min kompis kallade det för "kokosnöten".

Grymt varmt att vara höggravid nu tycker jag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela