Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nyinhandlat till Milo

Publicerad 2011-07-28 07:42:00 i Milo <3

Nu när släkt och vänner tittar förbi titt som tätt här hemma för att välkomna lille Milo till världen blir det ju en hel del kläder till presenter. Det är verkligen välbehövda tyg för sådant går verkligen åt om dagarna. Milo kissar ner kläder när jag byter blöja och spyr efter matning osv så ett par ombyten om dagen blir det ju faktiskt. Så jag köpte lite kläder till Milo trots att folk springer på stan och handlar till honom som tokar. ;) Det blev två bodys, byxor och två pyjamasar i st 50. Milo är ju så liten och att bara ha ärvda kläder blir så tråkigt. Nu blir Milo fin i sina alldeles egna kläder med. =)

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-07-28 17:24:12

Så klart han ska ha lite nytt iaf =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela