Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ligger i poolen och solar

Publicerad 2011-07-07 13:18:26 i Allmänt

img_2914 (MMS)

Ligger i poolen och solar och tänker på bebis i magen. Undrar hur lillfisen har det där inne och när h*n kan tänkas komma ut? Är det en jätte bebis eller en liten plutt? Är det en vild pojke i min mage eller är det en aktiv liten flicka (har svårt att tro det) tro? Hur kommer förlossningen starta? Kommer det gå fortare denna gång eller blir det problematiskt? Får jag äns föda vaginalt? Hinner jag isf ta smärtlindring? Är du ljus eller mörkhårig, kort eller lång? Oj vad tankarna snurrar nu!

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-07-07 17:12:28

Visst är det spännande??



Förstår att du är trött nu, men det äääär inte så långt kvar för din del ju

Postat av: tessan

Publicerad 2011-07-08 07:09:27

jo förstår hur du har hft det med. men har inte fott några mediciner för mint ilamående eller kräkningar dom tycker inte det är så faligt. jo det är roligt med till ökning och jag ser fram i mot det trots det tråkigta datumet vi har.



Kanförstå det .. men vad roligt att det snart är dags för dig/er hoppas allt kommer att gå bra på vägen ditt med. jo är ju andra gången nu. kanske kommer träffas även denna gågn på babysången vem vet.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-08 10:39:50

Ja gud så fort tiden gått (som vanligt...) nu kan lilla bebben komma närsom :) Hoppas allt är bra med er!

Kramar från Christin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela