Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kalas och bad!

Publicerad 2011-07-09 17:30:40 i Allmänt

img_6015 (MMS)

Kalas och bad! Idag har vi hunnit med att ta en tripp på stan för att kolla lite på rean och köpa en present till kusinen som fyller 13. Efter den shoppingrundan åkte vi till kalaset där det bjöds på iskall läsk, kakor och glasstårta vilket var riktigt gott i denna värme. Hundarna väntade på oss i stugan så vi fick skynda oss på tillbaka. Väl hemma packade vi badgrejerna och begav oss ner till stranden för att svalka av oss. Så skönt det är med ett dopp i det blå! Då fick jag inviga nya bikinin med. Nu är det grilltime som gäller, närmare sagt hemmagjorda hamburgare med en massa färsk sallad till! Mmm detta ska bli gott. :-)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-09 17:38:55

ja i dag i värmen så var det skönt med ett dopp nu har jag och oliva med tagit oss vårat första dop för i år.

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-07-09 22:27:00

Det är verkligen otroligt viktigt att knipa. Jag gör det alltid sittandes. Det är lättast att sitta gränsle över en pall och vara rak i ryggen. Testa dig fram. Ett annat tips är att göra höftlyft och knipa i högsta läget

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela