Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Idag tog vi en skogspromenad

Publicerad 2011-07-10 13:28:36 i Allmänt

img_2362 (MMS)

Idag tog vi en skogspromenad precis där vi bor och skulle plocka lite bär, istället kom vi hem med en påse kantareller. De var riktigt stora och fina, tror inte så mycket folk varit ute och letat efter dom än. Vi har plockat några innan också men inte alls så här stora! Richard har suttit och penslat dom fina nu sen är det min tur att förvälla sedan ska de sparas till nästa helg för lite god mat. Längtar redan! Blir väl både god sås till en grill bit och en gryta, finns inget godare! Jag hade sådana sammandragningar att jag inte kunde böja mig efter svampen så jag leta och Richard plocka. När vi skulle tillbaka till stugan kunde jag knappt gå av smärtan (kändes som håll fast i hela magen) så nu vågar jag inte ge mig ut igen. :/

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-07-10 16:28:38

Åh va härligt och gott :)

Jag blir hypernervös nu ju ang bevis.. Lova ringa om ni behöver hjälp!! ;)

Kram

Postat av: Lina

Publicerad 2011-07-10 19:52:13

Ojojoj ja, nu är de nära! Jag tror på onsdag! ;)

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-07-10 20:24:18



Menade att ja blev orolig ang BEBIS hehe..

Kram

Postat av: tessan

Publicerad 2011-07-11 08:31:49

Postat av: tessan

Publicerad 2011-07-11 08:33:51

jo då det var 23 grader i vattnet så det var skön badtemperatur kan man säga. och så är det ju väldigt bra för barnen där med tycker jag .... jo vist är det.. men känner nu att men blir störe med. när man kräks o så så tänker man ju inte på det o jag gick ner så mycket i vikt denna gågn så jag vart lite rädd. men dom sägar ju att det går åt rätt håll

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-11 08:47:50

kan förstå att du inte vill ge dig ut när du känner så där . Det är ju närra nu så den kan komma när som.. Kan tänka mig att ni är spända på att få träffa den i maggen nu.

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-20 02:34:55

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela