Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Idag är ingen vanlig dag

Publicerad 2011-07-19 12:24:24 i Allmänt

img_4633 (MMS)

Idag är ingen vanlig dag för det är min namnsdag, hurra, hurra, hurra! Får man önska sig något på sin namnsdag så som på sin födelsedag så önska jag att bebis ville sig ut snarast! Idag mår jag inget bra alls. Jag känner mig yr, darrig och illamående är bara förnamnet. Usch det känns inte bra alls och jag har ingen aning om vad det beror på? Jag dricker och äter som vanligt men eftersom det är trångt i magen blir det mindre men oftare nu. Min mor och syster får sköta Alvin då jag svimmar av bara tanken att springa o byta blöja. Hoppas detta går över fort nu, att bebis vill och känner sig redo att möta oss snart! Idag är det soligt och varmt så det blir solstolen hela dagen för mig. Godnatt! Zzzz

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-07-19 13:27:57

Fy stackare! Hoppas den lille vill ut snart nu då.

Ta det lugnt o va försiktig.. Kram

Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Publicerad 2011-07-19 14:11:48

GRATTIS! :)

Tyvärr har jag inget tips på att få igång fl...inget som jag har testat har hjälpt iaf. Det verkar som att den kommer när det kommer helt enkelt. Min bm menar på att sex är bra och det är då tydligen sperman som kan sätta igång det. MEN det ska tydligen till väldigt mycket av sperman....så fixar ni 4-5 gånger på raken så kanske! Hahaha. :)



Usch och fy för att må dåligt. Håller tummarna för att bebis kommer ut snart! :D



KRAM

Postat av: tessan

Publicerad 2011-07-19 17:13:23

fy stakare lider mig dig inget roligt att du känner det så hoppas den vill ut snart då..

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-07-19 19:28:49

Hahaha jag gillade tipset om mycket sex.. Haha kör hårt, är ju superlätt när man redan har en liten där hemma liksom ;)

Postat av: Snart mamma till två

Publicerad 2011-07-19 19:40:47

Ja, tur lillen sover länge!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela