Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Förvärkar och oväder.

Publicerad 2011-07-22 11:14:16 i Allmänt

img_1870 (MMS)

Förvärkar och oväder. Inatt kom ovädret ordentligt hit till Abborreberg. Alvin vaknade då blixten lyste upp hela stugan och åskan dånade högt och eftersom vi bor precis vid vattnet gick det runt, runt och runt. Kändes som hela stugan vibrerade. Alvin blev rädd för första gången och ville vara hos mamma. På nätterna brukar jag ju ha sammandragningar som känns som jag försöker sova bort men inatt gick ju inte det. Men inatt var nog mensvärken värst. Hoppas bebis vill komma snart! Dagen igår lyckades vara fri ifrån regn trots allt, allt kom väl inatt istället. Tror dock inte denna dag ser så ljus ut men däremot morgondagen om man ska tro på väderprognosen. Nu är helgen här och jag hoppas bebis vill komma  innan helgen är slut då Richard kan vara hos mig 24/7. Vill inte vara själv med värkar. Mamma hjälper ju mig med Alvin och hunden som tur är. Håll tummarna nu då!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-07-22 13:27:03

Hoppas de vill ut nu då. Du har ju liksom gjort allt för att hjälpa till. Med promenader o allt ;)

Bara ringa om ni behöver hjälp vet du. Även fast vi inte träffas så ofta så finns vi ju ändå ett stenkast bort om det skulle va något!



Jo sammanbrott kommer ju ibland, det är bara väldigt mycket omkring mig just nu. Tack vare Leon som jag typ går upp på mornarna känns det som...... Kram

Postat av: tessan

Publicerad 2011-07-22 20:54:07

jo ovädret var ju inget att leka med i natt olivia vaknade till med och ville vara hoss oss.

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-07-23 12:50:52

Guuud så spännande. Kikar in med jämna mellanrum =)

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-07-23 18:09:49

Håller tummarna för att din bebis behagar titta ut snart. Den har det väll jättebekvämt där inne.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela