Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Denna dag har vi bara njutit i solen.

Publicerad 2011-07-17 16:21:18 i Allmänt

img_0431 (MMS)

Denna dag har vi bara njutit i solen. Vi började dagen med en skogspromenad (kanske händer det något med magen då?) för att både rasta hundar och kolla efter svamp och bär. Sedan drog vi ner till cafét och tog en glass var vilket var mycket uppskattat i värmen. Väl hemma blev det lunch och sedan lite gräsklippning och sådant kul från mannens sida. Själv tog jag bara bort lite ogräs från rabatterna. Efter detta blir det nu att gå tillbaka till cafét för lite god mat och trevligt sällskap för att sedan mysa i stugan. Blir väl att se en bra film som vanligt om Alvin sköter sig vill säga. Nu läser vi böcker för fullt!

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-07-18 12:04:28

De säger faktiskt att man ska vila för att få igång det. Så länge man håller låda håller sig bebis kvar där inne =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela