Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Busfabriken

Publicerad 2011-07-18 17:22:09 i Alvin <3

Idag vaknade vi upp i det mest trista vädret någonsin. Tror det regnade hela natten med. Alvin är lite (läs mycket) svår att ha att göra med när han ska vara instängd i en liten stuga med tre vuxna och två hundar så vi bestämde oss för att åka ner till busfabriken. Där fick minsann Alvin utlopp för sin energi. Han sprang omkring som en vilde och kom nästan bort från oss där ett tag. Alvin slängde sig i bollhav och allt möjligt hela tiden, det gick ju inte att vara still eller gå fram utan man måste springa prick hela tiden. Tur att moster var med som kunde hålla samma tempo för med min mage är jag inte i närheten av att hänga med. Redan på vägen hem höll Alvin på att somna så jag/vi hoppas han somnar tidigt ikväll så man får lite vila. En sådan dag om någon borde väl få igång fl? Hoppas! .

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-07-18 20:12:22

hej jo det var härligt att vara där. nej vi har inte någon mer tid för ultraljud.. hade ni det?

Postat av: Lina

Publicerad 2011-07-18 21:44:36

De låter som en bra o rolig dag det. Jag har varit o shoppat i linköping, milou fick vara hos mormor o morfar. så jag kunde gå där för mig själv i flera timmar =) lycka! Fyndade mycket på rean!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela