Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bf dagen den 27/7

Publicerad 2011-07-27 20:09:36 i Milo <3

Bf dagen är här och Milo blir 5 dygn gammal. Idag åkte vi till BB igen för att väga lille Milo ytterliggare en gång och denna gång hade han gått upp fint i vikt. Det vore konstigt annars då vi inte gör annat än ammar här för tillfället. Mjölken har verkligen runnit till och Milo har börjat säga till själv efter mat nu. Jag tänker fortsätta mata honom varannan/var tredje timma och se att det fortsätter åt rätt håll för på måndag ska vi till BVC för första kollen där. Om det fortfarande ser bra ut då behöver jag nog inte vara lika noga. Milo utvecklas i full fart och är redan mer vaken och försöker hålla upp nacken själv. Igår låg vi och bara tittade på varandra i timmar och lärde känna varandra. Så mysigt! Igår kom första besöket för att välkomna Milo till världen och andra kommer i eftermiddag. Efterso Milo så duktgt gått upp i vikt blir det lite shopping på stan innan sällskapet kommer.

Här har vi en nöjd Milo


Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-07-27 23:10:29

Lasse o jag sitter o kollar på lille Milo o säger i mun på varandra "guu sååå söt.." han är verkligen en söt bebis alltså :)

Nu längtar vi efter att få hälsa på. Slutet av Nästa v kanske?

Man blir ju själv bebissugen nästan;)



Skönt att vikten går bra. Kram på er

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-28 00:35:27

Sä lik Alvin lilla Milo är.Hoppas allt går bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela