Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

1 vecka sedan förlossningen.

Publicerad 2011-07-29 13:19:54 i Allmänt

img_0436 (MMS)

1 vecka sedan förlossningen. Tänk att Milo blir 1 vecka idag. Tiden går alldeles för snabbt. Jag försöker verkligen njuta av varje sekund med min lilla nyfödding. Han är ju så liten och go! Alvin är en så duktig och skötsam storebror. Han försöker vara så försiktig med sn lillebror han bara kan Han kan ju inte förstå själv tex att man inte kan lägga sin tyngd på lillebror själv men han försöker. Magen min har verkligen dragit ihop sig. Man känner direkt när man börjar med amningen att livmodern drar ihop sig vilket kan kännas smärtsamt ibörjan. Med fikabröd och läsk intag varje dag hade jag ändå gått ner 6 kg när jag kom hem ifrån BB och magen är det inte mycket kvar på nu en vecka efter fl. Hoppas det fortsätter så här nu!

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-07-29 16:02:58

Tack söta du. :) Ja vi trivs bra med familjelivet men det är fortfarande en stor omställning. Men nu börjar vi komma in i det bra ändå. :)



Härligt att du gått ner såpass. Du kan inte ha så mycket kvar till ursprungsvikten då väll, för du hade väl inte gått upp så mycket? Själv har jag tappat 12 kilo och har alltså 5 kvar till ursprungsvikten så det känns ju överkomligt. :)



Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-07-29 16:06:32

Beach 2011 är ju inget problem för dig iaf! Snygging..

Postat av: Lina

Publicerad 2011-07-29 21:53:51

Skönt för dig att allt försvinner direkt =)

Postat av: tessan

Publicerad 2011-07-30 16:25:02

ja det är bara att hoppas att det gör det. men på bilden ser man inte att du nyliogen fott barn. :) det lået så myssigt längtar tills vi får träffa våran skrut med..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela