Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

1, 2, 3 så hoppar vi i poolen!

Publicerad 2011-07-02 12:48:16 i Allmänt

img_5822 (MMS)

1, 2, 3 så hoppar vi i poolen! Shit det är så jäkla kvavt och varm att man inte orkar göra något alls, ändå startade vi dagen med en långpromenad i skogen då vi tänkte att det kunde vara svalt där, ack så fel vi hade! Avin badar för fullt i poolen och nellie (den lilla hunden) hoppar också i då och då. Snart ska Alvin sova middag då funderar jag på att hoppa i Bråviken o svalka av mig. Hoppas att åskan kommer snart så det blir lite friskare väder!

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-07-02 20:34:34

Här har det med varit kvavt som bara den. Men har mullrat på lite håll i alla fall. :)

Postat av: Anna - Lycklig mamma till Saga & Freja!

Publicerad 2011-07-03 09:38:33

Svar: Tack så mycket, och snart är det din tur!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela