Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

-Kaka, kaka, kaka!

Publicerad 2011-07-14 12:22:00 i Alvin <3

Det är vad Alvin ropar på minst 10 ggr per dag! Han är så klok också att han alltid lägger tillbaka kakpaketet där det ska vara sen när han väl fått. Mamma ska inte ställa fram paketet på bordet eller dylikt utan det ska tillbaka till vagnen eller skafferit eller där jag nu tagit dom ifrån just den gången. Likaså om vi damsugit eller dylikt och den fortfarande står framme ställer Alvin snällt in damsugaren på rätt plats. Han vet vart saker och ting ska vara den där pojken, mammas duktiga äskling!

Just nu sitter han här på tomten med sitt "stulna" kakpaket taget från skötväskan och fikar på det!

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2011-07-14 12:43:29

HAHA, busunge :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela