Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ultraljudet gjordes idag. Oj vad tid det t...

Publicerad 2011-01-21 18:53:02 i Allmänt

img_1241 (MMS)

Ultraljudet gjordes idag. Oj vad tid det tog (45 min)! Bebisen ville inte riktigt lägga sig rak med nacken vilket gör det väldigt svårt att göra nackmåttet så vi fick skaka magen ett antal gånger innan vi fick till måttet! Allt såg bra ut och vi fick låg risk fr sjukdomar så det känns skönt. Jag blev flyttad en dag så enligt ul kommer bebisen den 27/7. Får se hur det blir med den saken. :P För en vecka sedan kunde jag känna bebisen för första gången vilket känns overkligt då jag inte kände Alvin förrän i v 19. Nu känner jag bebisen nästan dagligen. Härligt!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-01-21 19:34:35

Vad mysigt med ultra, och att allt såg bra ut =)) tänkt att de är en liten bebba där inne =)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-22 15:09:32

Vad mysigt :) jag vill se magen snart :). Får va tillbaka vasen snart :)

Postat av: Christin

Publicerad 2011-01-22 16:17:11

Vad kul gumman! Så glad för er skull! :)

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-01-22 18:44:29

Åååh va kul , o mysigt om inte annat. Hoppas att du mår bättre nu. Kram från mig o Leon

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela