Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sjukdag idag för både mig och Alvin. Vi är...

Publicerad 2011-01-27 08:20:28 i Allmänt

img_4732 (MMS)

Sjukdag idag för både mig och Alvin. Vi är helt genomförkylda (speciellt Alvin) och Alvin hostar lite smått och är lite varm (knappt feber) så Alvin är hemma från fsk idag. Idag skulle jag ha gått på mitt livs första föräldramöte på Alvins fsk då vi skulle diskutera hans inskolning. Ist fick vi nu skjuta på mötet till nästa vecka. Det är svin kalt ute nu igen. Brr -10 grader igen. Fy vill ju bara att snön ska smälta och våren ska komma nu. Men tydligen ska vi få kallare väder igen. :/ blää! Inte konstigt vi blir sjuka här hemma. Idag blir de iaf varm choklad och mys i soffan för oss.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-01-27 13:13:17

Stackar er, kan denna kyla försvinna så vi blir friska någongång ;)

Leon hade halsfluss föresten :/ så det är medecinkur i 2v nu. Kram

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-01-27 22:30:52

Kan tröstna med att det ska bli noll-gradigt i helgen och SOLSKEN på det, så jag håller också tummarna för att snön åker väck så snart som möjligt! Tråkig o höra att ni är sjuka igen. Det är mycket skit som går! Krya på er. Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela