Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Richard fyller 26 år idag. Det firas med k...

Publicerad 2011-01-31 19:30:32 i Allmänt

img_1889 (MMS)

Richard fyller 26 år idag. Det firas med kalas. Richard grillade entrecote och han mor gjorde en god potatisgratäng med sallad till. Till efterrätt blev det hemmagjorda semlor som svärmor oxå gjort. Mmm.. En massa paket fick han såklart oxå bla kläder, köksredskap och krukor att plantera i. Så nu är Richard go och gla på hans födelsedag!  Grattis babe ;)

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2011-02-01 13:38:56

Nu har han blivit så där gammal igen :D han blir bara äldre och äldre :D vi har juh en lagom ¨ålder att skryta med ett tag tilll :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela