Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Jag lämnade Alvin på förskolan idag för fö...

Publicerad 2011-01-17 14:35:16 i Allmänt

img_3840 (MMS)

Jag lämnade Alvin på förskolan idag för första gången. Annars har ju Richard varit föräldraledig och tagit den biten då jag mått så dåligt. Jag var med Alvin i 45 min innan jag gick. Alvin brydde sig knappt om mig utan han visste precis vart han skulle och vilka leksaker han skulle leka med. De hade samling med sång och fruktmellis och efter det blev det vattenlek. Alvin hade rolig med en vattenkanna så jag passa på att dra mig då. Jag sa att jag skulle gå och vinkade hej då. Alvin  tittade snabbt upp på mig och fortsatte sen med sitt. Jag sa hej då igen men samma sak där. Hehe när jag hade gått hade de sedan haft lunch (fisk och potatis) som Alvin åt bra. Sedan sov han i 1 1/2 h och hade sedan fri lek tills jag kom för att hämta hem honom. :) Ännu en lyckad dag på förskolan!

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2011-01-17 15:08:26

Underbart! :D Va kul för lillen!

Postat av: annelie gustafsson

Publicerad 2011-01-18 21:22:40

Vad kul att Alvin trivs på dagis. Hoppas att du mår bättre nu.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-18 21:24:28

Vad kul att Alvin trivs på dagis. Hoppas att du mår bättre nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela