Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Idag var det Alvins första dag på förskola...

Publicerad 2011-01-11 12:04:44 i Allmänt

img_4410 (MMS)

Idag var det Alvins första dag på förskolan. Allt gick jätte bra och han lekte för fult med barnen och fick fin kontakt med fröken som tog hand om honom på inskolningen. Richard kände sig mest överflödig. Alvin fick välja en plats där han ska ha hans saker och osv där hans namnskylt skulle hänga. De var bara där i 1,5 timme idag men Alvin var ändå helt slut när han kom hem. Själv missade jag inskrivningen idag på mvc men fick en tid på fre ist och hoppas jag mår bättre då. Richard kommer ju inte kunna följa med då han har inskolningen med Alvin då. Tråkigt!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-01-12 19:37:38

vad bra att det går bra för er på inskolningen för oss gick det också bra o sedan när inskolningen var över o vi bara skulle lämna så fick vi problemen då vart hon så som dom andra barnen hade vart. men hoppas det går bra rakt igenom för er.

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-01-12 20:29:08

Grattis till den lille bebisen som komma skall :) Vad kul att Alvin ska få ett litet syskon! Hoppas dock du blir bättre snart, tråkigt att gå o må dåligt hela tiden! Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela