Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Första måndagen på 8 månader jag inte är h...

Publicerad 2011-01-10 13:00:30 i Allmänt

img_3187 (MMS)

Första måndagen på 8 månader jag inte är hundvakt åt Nellie. Eftersom Alvin börjar på förskola imorgon och osv ska jag inte längre ha två hundar här hemma. Nu är det bara casey och jag hemma när Alvin är på förskolan. Skönt på ett sätt. Imorgon har också jag inskrivning på MVC som vi får se om jag klarar av att gå på. Mår ju fortfarande så dåligt fast det är lite bättre.  Alvin har också fått en ny kompis. En vän till mig fick nämligen barn igår em. En liten tjej blev det där med. Bara jag som har en pojke av oss och troligtvis lär vi få en till. En annan vän  till mig  (min bästa barndomsvän) väntar också barn och ska ha ungefär samtidigt som mig vilket är jätte kul. Tyvärr bor hon i en annan stad nu. Nyss var det bara Alvin som fanns i vårt kompisgäng, jag var alltså först med att skaffa barn. Och nu 1 1/2 år senare finns det tre barn och två till är på väg. Kul!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-01-10 16:06:43

Ja, babyboom har det blivit. Jätte kul ju att alla blir så nära i åldern.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela