Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ett äpple i magen! Bebisen i magen är nu l...

Publicerad 2011-01-28 11:44:52 i Allmänt

img_8356 (MMS)

Ett äpple i magen! Bebisen i magen är nu lika stort som ett äpple. Jag är inne i v 15 och mår fortfarande illa. Det vanliga när man mår som mig är att det försvinner efter v 16 så vi hoppas på det nu! Orkar inte må så här längre, vill bli människa igen. Man kan nu se en bula nedanför naveln på mig och midjan är borta. Känner mig så tjock! Så här var det inte när jag vänta Alvin, då va magen så liten och i v 15 hade jag inte äns någon mage. Men nu som sagt fanns ju redan platsen i magen. Bebisen har jag bara känt en gång den här veckan. Lite skillnad mot förra då jag kände bebisen varje dag. Hungrig och kissnödig känner jag mig hela tiden när ska det gå över tro? Känns jobbigt att springa på toa stup i kvarten lr trycka i mig lite mat varannan timme. Tror iaf att detta kommer vara bättre när jag gått halva tiden dvs i v 20. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Postat av: Arlene

Publicerad 2011-01-28 21:18:07

Lycka till!! Om några veckor minns du inte ens va illamående är. Hoppas tiden går snabbare bara. Kram

Postat av: Lina

Publicerad 2011-01-29 18:38:56

Spännande spännande! håller tummarna för att du ska må bra snart

Postat av: malin

Publicerad 2011-02-01 13:37:54

hoppas verkligen att det ska gå över snart så vi får ses.. saknar juh dig :D kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela