Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vi kör en dagens mamma och son. Så här ser...

Publicerad 2011-02-23 14:43:16 i Allmänt

img_6747 (MMS)

Vi kör en dagens mamma och son. Så här ser alltså vi ut i dag. Alvin är hemma med mig idag, han är inne på andra veckan med feber som går upp och ner (högst 38 g.) Han har inte varit på förskolan på 2 v nu. Näsa vecka måste han gå för då har jag två möten på MVC (RUL o läkarbesök) men han borde vara frisk till dess. Inatt kände jag sparkar utanpå magen flera gånger för först gången! Bebisen gör sig verkligen påmind där inne med riktiga sparkar nu. Kul kul tycker jag. Jag tänkte nästan väcka Richard så han kunde känna inatt men insåg att han behövde sova som skulle upp tidigt och jobba. Nu får vi hoppas på rejäla sparkar ikväll igen så han oxå får känna.

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-02-23 21:25:24

Tack :) allt e superbra med mig:) med er oxå hoppas jag! så fina så.. Alvin växer må jag säga :) o magen oxå.. hihi Kramar

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-02-23 23:07:37

Du? Stor? Var då? Om magen möjligtvis... Du är hur fin som helst!!!

Postat av: tessan

Publicerad 2011-02-24 09:37:05

vad rolgit att det syns på magen nu. hoppas han blir frisk snart oliva hade 39 graders feber i över en veckan så jag vet hur det akn vara.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela