Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Trevlig alla hjärtans dag allihopa! Dagen ...

Publicerad 2011-02-14 18:26:06 i Allmänt

img_3374 (MMS)

Trevlig alla hjärtans dag allihopa! Dagen firades med presenter från min makes sida och god mat från min. Richard hade köpt en fin tröja till Alvin och ett par riktigt fina örhängen till mig från H&M. Tack snälla älskling! Själv fick jag idéen att göra pizza formad som hjärtan. Jag fick be Richard handla då jag inte ville ge mig ut i kylan med Alvin som fått feber igen. Pizzorna blev väldigt goda tyckte iaf jag och R, Alvin har inte haft någon speciellt bra matlust på hela dagen. Richard blev inte utan någon present utan han fick en fin kärleksförklaring genom en teckning av mig och Alvin. Casey fick riskakor att smaska på så hon glömdes inte heller borts. Hur har ni själva firat dagen? <3

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-02-15 21:16:14

Naw, va söta pizzor =)



Jepp, en liten bebis växer i min mage minsann =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-15 21:24:34

hej på er! Mår du fortfarande illa? Stackare alltså, usch det måste ju gå över någon j*vla gång... Tänkte kolla vad ni gör nästa v, tänkte om vi skulle ses nått med kidsen? Vi kan komma förbi er en stund kanske, om det är skönast för dig när du inte mår så bra än.. kram =)

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-02-15 21:25:14

oj, förra inlägget var ifrån mig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela