Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nu är både Alvin och jag sjuka. Kände att ...

Publicerad 2011-02-28 12:40:48 i Allmänt

img_6385 (MMS)

Nu är både Alvin och jag sjuka. Kände att det var på G redan igår då jag vaknade med förkylningshuvudvärk som gick över efter en panodil. Fick också hosta som blev värre och värre under dagen. Så nu har busungen smittat sin mamma. När man är gravid märker man verkligen att emunförsvaret  inte är så effektivt. Jag blir smittad hur lätt som helst och blir nästan inte av med det sen när jag fått något virus. Skit jobbigt ju! Idag kan jag säga att det det är mycket värre med både Alvin och mig. Alvin har jätte hög feber och hosta. Han blir lätt hängig, grinig och vill inte äta mat. Men efter en alvedon är han sig själv igen. Jag som hoppats på att vi skulle vara friska denna vecka!  Blir att besöka farbror doktorn kl 13:30.

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-02-28 17:12:58

hoppas att det gick bra för er. oliva hade exat samma sitt o hennes höga feber höll ju i sigh i en veckas tid. inget roligt o läkaren jag träffade var inget o ha häller. hoppas ni fick en bra

Postat av: Arlene

Publicerad 2011-02-28 19:08:47

ja du, vi hade det väl ok. men det blev inte mycke socialt om man säger så. harry fick feber andra dagen och så blev det kräk, ingen aptit, snor och hosta. det höll i 3-4 dagar och lagom tills hans va över, fick molly feber, och så kräk, snor och hosta. så jag hann gå lite på stan, träffa två kompisar och så häll vi oss hemma hos mamma och pappa mest av tiden. så mera kul kunde det ha varit. haha får hålla oss till dom varmare månaderna =)

hoppas ni mår bättre och krya på er!

kram

Postat av: tessan

Publicerad 2011-02-28 21:07:46

ja det är inte lätt att hålla reda på allt. ne det var lite mcyket där så jag kände att jag inte riktigt han med att skriva i bloggen. men så blir jag sur på mig sjävl med att jag inte riktigt håller i gågden. med när man läser alal andras bloggar. jo det låett som samma sak som hon hade. men vad sa läkaren om alvin då eller var det du som var hos läkaren ? hoppas han blir frisk snart i alla fall

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela