Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

I helgen har jag kommit ut lite. Fredagen ...

Publicerad 2011-02-07 08:41:54 i Allmänt

img_0655 (MMS)

I helgen har jag kommit ut lite. Fredagen spenderades på stan med lite shopping som jag ångra lite sen då jag mådde illa så vi åkte hem ganska fort. lördagen åt vi pizza från nyöppnade Pizza Hut. Väldigt goda men små och tjocka och priserna var vi inte riktigt vana vid. I söndags fick jag äntligen träffa Christin och Wilma som jag kunde välkomna till världen. Så mysigt med en liten bebis, snart är det min tur igen. :P Så för att vara mig blev det en händelse full helg. Detta betyder ju då att jag mår lite bättre. :)

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-02-07 11:46:26

Skönt att du känner dig bättre. Var pizzorna goda på PizaHut? Har inte provat dom än, men tänkte att jag ska väll göra det någon dag :) Hade så bra!

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-02-07 14:27:40

Ja, det var något konstigt med min förra bloggdesign som gjorde att det blev något fel med kommentar-funktionen. Tog ett tag innan jag upptäckte det själv dock, eftersom man kommenterar ju sällan sina egna inlägg :) Haha. Tack detsamma!

Postat av: Jennie & Leon

Publicerad 2011-02-08 10:49:06

Oh va gott med pizza hut. Vi ska med käka där någon dag, min chef säger att det är asgott.. Skönt att du mår lite bättre så ni kan va ute nu när vädret börjar bli soligare o fint =)

Kom förbi någon dag om ni vill eller vi till er.. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela