Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gravidvecka 18 idag och mage börjar jag få...

Publicerad 2011-02-16 08:44:08 i Allmänt

img_5383 (MMS)

Gravidvecka 18 idag och mage börjar jag få. Blev helt chockad för helt plötsligt stod en platt mage ut. Haha på kvällarna är den jätte stor, inget jag minns av förra graviditeten Mitt mående börjar bli bättre, har inte spytt på en vecka och illamåendet kommer smygandes på em/kvällen om jag tar det lugnt, i annat fall skulle jag nog spy. Bebisen i magen rör sig lite då och då. Jag har känt buffar både på morgonen och kvällen. Man måste verkligen känna efter för att förstå att det är bebisen jag känner. Nu känns det iaf som jag är på väg mot bättre tider, känns så skönt då jag bara längtar efter att bli människa igen!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-02-16 18:34:25

ja titta va sött du =) min mage var alltid mycket större på kvällarna till en början!

Postat av: Natta

Publicerad 2011-02-16 20:34:41

Vilken söt liten kula du börjar få Sarah! Skönt att du börjar känna dig bättre. :) Kramis kusin

Postat av: Helena

Publicerad 2011-02-17 11:20:01

Så skönt att du mår bättre, vilken söt liten bebismage du fått! Massor av kramar från oss allihopa här, kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela